Udgivet i

Servicemeddelelse om central enhed Offline / Online

Nogle af vores kunder modtager servicemeddelelse om central enhed Offline / Online
Vi har nu sammen med flere internetudbydere i Danmark og Europa identificeret årsagen til, at vi modtager servicemeddelelse om, at centralenheden er offline, og efter 1-2 minutter modtager man igen en servicemeddelelse om, at den igen er online. Årsagen til dette er, at internet-infrastrukturer er ekstremt overbelastet, efterhånden som flere mennesker arbejder hjemmefra eller sendes hjem af deres arbejdsgivere på grund af CORONA, og vi bruger internettet mere til at blandt andet streaming af film, serie osv. som vi normalt ikke gør, når vi har en normal dagligdag. Vores sikkerhedsservere sender spørgsmålet til vores kundes centrale enhed: “Har vi kontakt?” og svaret tager længere tid end normalt, sendes der en servicemeddelelse til vores kunder om, at den centrale enhed er offline. Når vores sikkerhedsserver derefter svarer: “Ja, vi har kontakt”, sendes en ny servicemeddelelse til vores kunder om, at den centrale enhed er online igen.
Vi arbejder på at øge kapaciteten i vores kommunikationsnetværk mellem vores kunders centrale enheder og vores sikkerhedsservere.  Vi arbejder i øjeblikket med internetudbydere for at optimere og opdatere vores internetkommunikation. Under dette arbejde kan der være begrænset adgang til kontrolpanelet i kortere perioder. Klik på dette link for opdaterede oplysninger. LINK

Tak for din forståelse og tålmodighed.
Med venlig hilsen
Lockon Kundesupport