FAQ: Spørgsmål og svar vedr. LOCKON

1. Jeg har et gult lys midt i min centrale enhed, hvad betyder det? Læs mere HER
Det er kun en advarsel / information om:
– En eller flere af sensorerne har et lavt batteriniveau og bør udskiftes.
– Der er lav signalstyrke mellem en af sensorerne og centralenheden.
Handling / Løsning på den gule lampe:
– Log på dit kontrolpanel: HER brugernavn + adgangkode og få mere information om advarslen.
– Nye batterier kan bestilles fra vores webshop HER:
og information hvordan du skifter finder du HER og HER
– Lav signalstyrke kan korrigeres ved at synkronisere centralenheden. Dette gøres via enhedsstyring i kontrolpanelet.
Her finder I alle vores brugervejledninger: HER
2. Jeg kan ikke huske mit brugernavn:
Send en mail til info@lockon.dk med navn og adresse, så sender vi dit brugernavn tilbage.
3. Mine sensorer reagerer ikke (med det samme) når jeg aktiverer alarmen? Rumsensoren har en strømbesparende funktion: når den registrerer en bevægelse sender den besked til centralenheden med det samme, og går herefter i dvale i 3 min. for ikke at rapportere den samme hændelse igen og igen. Rumsensoren kan netop være gået i dvale og derfor kan der gå 3 minutter, inden den reagerer. Det sker typisk, når man er i huset og laver en test. Hvis du skal teste rumsensorens reaktion, så vent 3 min. med at gå ind i lokalet igen, og den vil reagere med det samme.
4. Min alarm sender beskeder til mig om alarm og skriver Tjek sensor, hvad betyder det? Tjek sensor beskeden fortæller, at der ikke er regelmæssig kontakt til enheden.
Prøv at teste den med en “Walk Test” , læs mere HER, eller slet den fra kontrolpanelet og indlære den igen.
5. Hvad betyder lysene på den centralenhed? Find svaret HER
6. Hvor finder jeg batterier til mine sensorer? Du finder batterier til alle typer sensorer i vores butik HER
7. Kan jeg finde brugervejledninger? Alle brugervejledninger kan findes på vores hjemmeside. Ellers skriv til os klik HER, eller ring på 43 43 60 10 så er vi klar til hjælpe vi dig.