Driftinformation

09.04.2020 KL 12:00
Vi har opdateret vores server til som sender meddelelser fra alarmsystemets . Ved genstart kan nogle af vores kunder muligvis modtage flere meddelelser, som du allerede har modtaget, eller nye meddelelser. Vi beklager, hvis dette rejser spørgsmål men det viser at der ikke er noget galt med systemet. Vi arbejder konstant med at optimere funktionerne i vores alarmsystem, så vores kunder kan stole på alarmsystemet.

07.04.2020 KL 12:00
Vi har nu afslutet arbejdet med at opdatere og optimere vores servere, der håndterer vores Smart Hjemme funktioner, hvor vores Tænd/Sluk enheder kontrolleres. Vi kan se en betydelig forbedring efter kort tid. Nogle af vores kunder med Tænd/ Sluk enheder skal udføre en synkronisering for at anvende opdateringen. Synkronisering startes i kontrolpanelet under enhedskontrol

20.03.2020 KL 15:45
Vi er færdige med at opdatere og optimere vores internetinfrastruktur, der er gået efter planen. med meget gode resultater. Vi vil benytte lejligheden til at takke alle internetudbydere i Danmark og resten af Europa for et fantastisk samarbejde på trods af manglen på personale og ressourcer på grund af Corona-virussen og til vores kunder for forståelse og tålmodighed i dette arbejde for at sikre dine alarmsystemers sikkerhed.


20.03.2020 kl 06.55
I dag mellem 10:00 og 14:00 vil der blive udført omfattende arbejde på vores kommunikationsinfrastruktur. I løbet af denne periode kan der stadig komme servicemeddelelser om, at centrale enhed er offline / online for nogle af vores kunder. Sammen med internetudbydere og vores partnere har vi stærke forhåbninger om, at dette løser problemet med, at den centrale enhed er Offline 1-2 min og derefter kommer online igen. Der er stadig store belastninger på det faste og mobile internet i Europa. Se denne artikel: HER

19.03.2020 kl 08.00
Servicemeddelelse om central enhed Offline / Online
Vi har nu sammen med flere internetudbydere i Danmark og Europa identificeret årsagen til, at vi modtager servicemeddelelse om, at centralenheden er offline, og efter 1-2 minutter modtager man igen en servicemeddelelse om, at den igen er online. Årsagen til dette er, at internet-infrastrukturer er ekstremt overbelastet, efterhånden som flere mennesker arbejder hjemmefra eller sendes hjem af deres arbejdsgivere på grund af CORONA, og vi bruger internettet mere til at blandt andet streaming af film, serie osv. som vi normalt ikke gør, når vi har en normal dagligdag. Vores sikkerhedsservere sender spørgsmålet til vores kundes centrale enhed: “Har vi kontakt?” og svaret tager længere tid end normalt, sendes der en servicemeddelelse til vores kunder om, at den centrale enhed er offline. Når vores sikkerhedsserver derefter svarer: “Ja, vi har kontakt”, sendes en ny servicemeddelelse til vores kunder om, at den centrale enhed er online igen.
Vi arbejder på at øge kapaciteten i vores kommunikationsnetværk mellem vores kunders centrale enheder og vores sikkerhedsservere. Vi beder om din forståelse, og vi gør alt for at rette problemet.


18.03.2020 kl 08.15
Desværre oplever vi fortsat en vis drift forstyrrelse i kommunikationen mellem visse internetudbydere og vores sikkerhedsservere. Vi arbejder så hurtigt som muligt, under den aktuelle situation, for at løse problemet.


14.03.2020 kl 18.35
Vi er nu op til 99,8% i normal driftsstatus og arbejder på at øge dette i de første timer i morgen.


14.03.2020 kl 16.15
Vi oplever en ustabil drift mellem vores systemservere og nogle internetudbydere. Vi samarbejder med alt tilgængeligt personale for at finde fejlen så hurtigt som muligt og genvinde den stabile drift af vores system. Vi beklager dette, men desværre er vi afhængige af, at operatørerne samarbejder om at finde en løsning.


15.02.2020
Alle systemer fungerer optimalt!