Udgivet i Skriv en kommentar

Fra på mandag d. 30 Marts ændrer vi vores åbningstider

Fra på mandag d. 30 Marts ændrer vi vores åbningstider for personlig kundesupport pr. telefon til de tidspunkter, som vores kunder ønsker at kontakte os på. Vores nye åbningstider for kundesupport er: Mandag 10.00 – 14.00, onsdag 13.00 – 16.00 og fredag 10.00 – 13.00.

Send os en e-mail på info@lockon.dk og vi vil hurtigst muligt besvare din e-mail.
Det mest almindelige spørgsmål er:
Jeg har et gult lys midt i min centrale enhed, hvad betyder det?
Det er kun en advarsel / information om:
– En af sensorerne har et lavt batteriniveau og bør udskiftes.
– Der er lav signalstyrke mellem en af sensorerne og centralenheden.
Handling / Løsning på den gule lampe:
– Log på dit kontrolpanel: www.controlpanel.lockon.dk og få mere information om advarslen.
– Nye batterier kan bestilles fra vores webshop: https://www.lockon.dk/vare-kategori/batterier-skilte/
– Lav signalstyrke kan korrigeres ved at synkronisere centralenheden. Dette gøres via enhedsstyring i kontrolpanelet.
Her finder I alle vores brugervejledninger: https://www.lockon.dk/brugervejledninger/

Med venlig hilsen

Lockon Kundesupport

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *